Nova Norda ile Bir Yola Çık.

Son zamanlarda çok fazla Türkçe müzik dinlemeye başladım. Eski ya da yeni, pop ya da rock hatta rap. Sonra Youtube'da Nova Norda'ya rastladım. Sofar'da Dinazorlar isim bir parçayı söylüyordu. Dikkatimi çekti ve başka ne şarkıları var dinlemeye başladım. O kadar beğendim ki paylaşmak istedim.



İlk şarkısını Şubat 2018'de paylaşmış yepyeni bir müzisyen kendisi. İlk şarkının adı "Çıktım Bi' Yola". Bir Dinazorlar değildi ama çok güzeldi. Ard arda dinlemeye başladığımı söylemeye gerek yok herhalde.



Sonra internette gördüm IF Beşiktaş'ta konseri varmış. Kaçırır mıyım? Hayır! Çok yüksek beklenti ile gittiğim konserden muhteşem keyif alarak ayrıldım. 

Detoneler, şarkı sözü unutmalar, ritm kaçırmalar olsa da sahnedeki enerjisi inanılmazdı. Çok az şarkı çaldı fakat en son Kır Zincirleri cover'ı ve yeni şarkılarını söylemesi, uzun süre dinleyeceğim ve takip edeceğim bir başka müzisyen olarak kalacağına işaret.

Yeni şarkısı çıkacak diye beklerken sadece Spotify'da çıktı. Apple müzik kullanan dünyadaki çok az insandan biri olarak arkadaşlarımın spotify'ından sinsi sinsi açıp dinlememe neden olan son teklisi "Varım", yakın zamanda klibi ile Youtube'da olacak. Beklemedeyim!

27 yaşında ve müzik yapmak için can atan bu muhteşem insanı dinleyelim ve dinletelim!

Bu tarz farklı ve beğendiğiniz gurup ve müzisyenleri paylaşırsanız sevinirim. 




Daha yeni Daha eski