Bora Üzer - Kadın

  Çok eskilerde B1 isimli bir albüm ile tanışmıştım Bora Uzer ile. Ardından tabi ki farklı platformlarda Bora Uzer takip etmeye başladım.





"Çekingenim" klibini çıkarttığından beri 5 yıl geçmiş. Harika bir klip ve iki güzel şarkı ile Sevgililer Günü'nde çıkmıştı video. Uzun süre dilime takılan ve izlemeye doyamadığım bir video ortaya çıkmış. Tuba Ünsal'ın oyunculuğu zaten çok başarılı. Bora Uzer de ayak uydurmaya çalışmış bu güzel oyunculuğa.



Bora Uzer sadece Türkçe değil yabancı şarkılar da söylüyor. Bir dönem İngiltere'deki konserlerini de YouTube sayesinde izleme fırsatı bulmuştum.




Bu güzel insan ve şahane müzisyen 2018 yılına tam iki albüm sığdırdı. Geçtiğimiz yılın sonlarında çıkan Kadın albümünü geçtiğimiz 2 ay boyunca bolca dinleme fırsatı buldum. 

Albümün ismi Kadın ve albümle aynı ismi taşıyan Kadın şarkısına bir de klip çekmişler. 

Türkiye'deki "Kadın" problemine değinen bu şarkıda sözlerin gerçekliği ve derinliğinin yanı sıra şarkı bir o kadar eğlenceli. Klibi Onedio Aile çekmiş anladığım kadarıyla ve klip şarkıya oldukça uyan bir parça olmuş. 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nün haftasında paylaşmak için değerli bir klip olduğunu düşünüyorum.




Bu albümde "Kadın" şarkısının yanında "Kredi Kartı" isimli şarkı da beni albüme bağlayan şarkılardan biri. Tüketim çılgını insanların hislerine ve durumlarına tercüman olmuş bir parça.



Bu şarkıları dinlemek bana büyük şehirde yaşayan insanları, dertlerini ve yaşantılarını hatırlatıyor. Bence gerçekten Metropol müziği diye bir şey var. Ve bu albüm bana bu hissiyatı veriyor.

Albümde Türkçe ve İngilizce olarak toplamda 6 şarkı bulunuyor. Birbirinden güzel bu şarkılara bir şans verip onları dinlemenizi tavsiye ederim.

Siz de size Metropol Müziği hissi veren farklı albümler ve parçalar biliyorsanız ve benimle paylaşırsanız sevinirim.

Farklı albüm incelemelerine ulaşmak için tıklayın.

Daha yeni Daha eski